DR Hijama Bekam Profesional

.:Selamat Datang ke DR Hijama.: .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:.

Wednesday 27 May 2015


Jam menunjukkan 11.30 malam, dan kami masih lg memberikan rawatan bekam, resdung dan akupuntur kepada pelanggan yang berhajat memperbaiki kesihatan, walaupun kondisi badan mula lemah kerana seharian penuh dengan temujanji rawatan. Teringat ketika bertugas di salah sebuah hospital kerajaan. Perasaannya hampir sama.

Kami sangat menghargai semangat pelanggan dan bakal pelanggan kami dalam ikhtiar mencari kesihatan dan kesembuhan. Semoga usaha kami dapat membantu masyarakat mencapai kesihatan yg lebih cemerlang.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada yang memberi semangat dan galakan kepada kami untuk meneruskan misi ini. Semoga Allah memberi kesihatan tubuh badan dan murahkan rezeki kita semua.

Kami kongsikan doa yang selalu kami amalkan ketika memulakan sesi rawatan:
.
بسم الله شافي، بسم الله كافي، بسم الله وافي، بسم الله معافي، بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الأرض ولا في السماء، وهو السميع العليم

Moga segalanya diterima olehNya. Ameen!

No comments:

Post a Comment