DR Hijama Bekam Profesional

.:Selamat Datang ke DR Hijama.: .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:. .:Selamat Datang ke DR Hijama:.

Tuesday 26 May 2015

RAWATAN AKUPUNTUR: LUKA


Alhamdulillah! Perkongsian seorang rakan sekuliah. Semalam kami baru mengunjungi ibu kepada seorang rakan baik yang baru masuk ke hospital kerana komplikasi jantung. Alhamdulillah, kelihatan beliau semakin pulih dan semakin kelihatan sihat tatkala melihat puteri kesayangan datang dari jauh untuk melawatnya (kerana kami sedang dalam musim exam). Hati ibu mana tak berbunga dikunjungi kekasih hati..

Dalam ketika itu, seorang lagi kawan saya tiba-tiba diuji.. tersepit pintu kereta pula! Cepat-cepat kami semua masuk ke dalam dan merawat dengan ais. Apa lagi, memang saya sentiasa bawa bekal jarum akupuntur dalam handbag, lalu saya offer untuk kita buat rawatan akupuntur. Seram juga nak cucuk di area luka, tapi tak apa, yang penting tuan badan kena kuat semangat!!

Tiba-tiba harini dapat tag diFB, gambar tangan beliau yang tersepit itu. Alhamdulillah!! Amazed juga, kelihatan tiada langsung kesan darah beku! Kebiasaan, tersepit gaya begina mahu ambil masa seminggu untuk darah beku hilang. Betul ilmu Allah itu sangat luas! Jadi kita guna untuk membantu yang memerlukan yaa ;)



like emoticonamazed jgk sehari je boleh jd bersih mcm ni xda blood clot. alhamdulillah, benar, ilmu Allah itu sangat luas! kita guna utk bantu yang memerlukan. Moge Allah beri kesembuhan pantas buat cik adik manis Ida Hidayah ameeen wink emoti

Perkongsian rakan di FB nya:

*********************************************************

[ Tersepit pintu kereta vs akupuntur ]

Alkisah semalam tersepit pintu kereta. Pintu dah tutup rapat bersama jeritan arghhh!!!! Sakit!!!!

Ya Allah..jari aku!

Sekali tengok dah mula nampak darah beku... Wrn hitam..

Masuk rumah FT  duduk kt kerusi..dh bengkak..letak ais..pedih!!!

Sekali SS suggest..nk tak guna akupuntur? *rasa mcm dh nk pengsan tahan sakit masa tu*

Boleh lah asal baik...masa tu x fikir kena cucuk dgn jarum tu sakit ke tak..

Masa kena cucuk tu sakit tp sakitnya x seperti sakit tersepit pintu.

Sakit tersepit pintu tu lg sakit dr kena cucuk jarum akupuntur.

Big thanks to Shaza atas rawatan akupuntur ni. Sangat2 berkesan. Tkde kesan darah beku lg..

Nasib baik tangan kiri. Kalau tangan kanan x tau la bole jwb exam ke tak..

Alhamdulillah tak patah..jgn risau..

Terima kasih kwn2. Doakan nk exam esok..

Btw, Shaza Shams ni ade pusat rawatan sendiri bersama suaminya..Boleh la kalau korang nk bekam, urut, etc kt @Pusat Naturopati & Rawatan Bekam Aysha (FB)

*Maaf kalau gambar ni seram

No comments:

Post a Comment